måndag 13 juli 2009

God morgon...?

Huruvida det är en god morgon eller ej kan diskuteras. Som jag misstänkte sov jag i princip ingenting inatt, var det inte hungern så var det tankarna som höll mig vaken. Jag tänker heeela tiden på allt möjlig mellan himmel och helvete.

Sitter och väntar på att affärerna ska öppna så jag får köpt min våg, vill varken äta eller dricka innan det...vill ju inte äta alls visserligen men eftersom jag aldrig fastat innan vill jag gardera mig lite innan jag vågar mig på det. Vill inte misslyckas så jag försöker med det för ångesten skulle vara vidrig. Hoppas effet kickar in snart så hungern börjar avta.
Ska jobba idag för första gången sedan innan Arvika, blev vrålsjuk efter det. Är inte helt frisk än men kan inte sjuksriva mig längre utan läkarintyg å det orkar jag inte. Kan dessutom inte sitta hemma mer så hetsar jag bara.
Återkommer med vikt senare, om jag vågar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar