söndag 12 juli 2009

Ny start.

Okej jag lyckades med vad, bmi 18,4 sist?
Kom inte längre än så innan jag flög uppi vikt igen...

Måste försöka göra det här igen, på rätt sätt.
Dock så kan jag ju inte skriva detta i min vanliga blogg
för då blir det ett jävla tjöt på allt och alla...
Så nu sätter jag igång en "ana blogg".
I och för sig har jag nog aldrig vart helt ana,
UNS står det i journalerna, jag anser dock att jag försöker
vara mer ortorexi.
Ben är vackert, till en viss gräns.
Dömmer ingen, ni är så vackra allihopa
men personligen vill jag nog mer se ut som en slimmad,
stark fightingbrud tror jag.
Vill känna mig stark.

Vet ingenting just nu viktmässigt, men tippar tyvärr på att jag är tillbaka en bra bit över
60 igen då jag hetsat något så fruktansvärt de senaste veckorna OCH varit sjuk OCH börjat jobbat å inte tränat som jag ska.
Men får ju gå rätt mycket inom mitt yrke så vi får försöka se det som att jag kanske inte gått upp så mycket som jag gjort annars.

Nåja, köper våg imon så börjar vi om på nytt.
Jag kan om jag bara vill.
Å jag kan definitivt inte leva såhär som jag ser ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar